27 Mart 2009 Cuma

Dj Shadow!

Bir zamanlar DJ'lerle ilgili bir film seyretmiştim, adına da internet sayesinde güç bela ulaşmıştım. Şimdi düşünüyorum, Scratch isimli bu filmi, sinemada seyretmediğim kesindi, indirmediğim de. Böylece geriye tek seçenek kalıyor; televizyonda seyrettim. Peki acaba, hangi manyak tv kanalı bu filmi verdi diye düşündüm. Cine5'tir kesin dedim ama google'layınca cnbc-e imiş onu gördüm. Neyse buradan hikaye çıkmadı. Yukarıda "Endtroducing....." albümünün kapağı bulunan DJ Shadow'da filmde yer alan isimlerden biriydi. Bahsi geçen albümün dünya tarihinde yapılmış ilk "tamamı, başka parçalardan alınmış sample'larla oluşturulmuş albümü" olduğunu çok duymuştuk. "Nasıl olur, amanın" diye çok söylenmiştik. Scratch filmi, konuyu açıklığa kavuşturmuştu. (Bu arada, videodaki record store ile albüm kapağındakinin aynı olduğu bilgisini doğrulayamadım bir türlü ama fena halde öyle olduğunu söyleyesim geliyor)


0 comments:

>

En tepeye koşkoşkoş!